”Yksi kummallisimmista kokemuksista oli, kun tutustuin mieheen Suomi 24:ssa. Viestittely oli ihan ok, mutta kuvan lähettämisen kanssa oli haasteita. En suostunut treffeille ilman, että sain miehestä kuvan. No, vihdoin hän lähetti otoksen. Oli varsin kivan näköinen tyyppi. Seuraavaksi lähdettiin pohtimaan, missä tavattaisiin. Mies olisi halunnut johonkin syrjäiseen ”tukikohtaan”. Minulla siinä …









