”En voisi olla vain pieni osa jollekin, haluan ihmisen, jolta saan aivan kaiken.” Tämän kommentin luin erään tekstini kommenttiosiosta. Ja sen jälkeen minua alkoi kylmäämään. Kommentti pitää sisällään kaiken sen, että miksi ihminen tulee vääjäämättä pettymään parisuhteessaan. Hän ei koskaan saa ihmistä, joka antaa hänelle aivan kaiken. Eihän sellaista saisi …









