”Olen lukenut kaikki raiskaustekstit. Mitään niin kamalaa en itse ole kokenut kuin he. Itkettää ja suututtaa. Olen kuullut kuinka nuoret miehet puhuvat ja jopa naiset sanovat ”ei mieltä voi muuttaa kesken kaiken. Jos on jo suostunut niin turha itkeä, että on raiskattu.” Olen kuullut kuinka nuoret miehet lähes ihaillen puhuvat …









