Näyttää: 1 - 1 of 1 tulokset

Tinder, tuo aikamme ihmistivoli

En ole koskaan käynyt Kouvolassa enkä Tinderissä. Kouvolassa tekisi mieli joskus käydä. En tiedä miksi. Jokaisella meillä kai on oma perverssiomme. Olen ollut muutaman kerran sellaisen ihmisen vieressä, joka pelaa Tinderiä. Peli menee niin, että puhelimen ruudulle tulee esille ihmisten kuvia ja pelaaja laittaa sormensa heidän naamalleen ja vetää sivuun. …