Sanovat elävänsä vakavassa parisuhteessa. Että tämä on nyt vakavaa. Miksi kukaan haluaa elää vakavassa suhteessa jos vaihtoehto on elää hauskassa ja vähemmän vakavassa suhteessa? Te voitte laittaa itsenne mukaan tähän seuraavaan tarinaan. Lunta. Loputtomiin lunta. Voisi siitä kai tehdä itselle ongelman. Tehdäänkö siitä iloa? Kaivaudutaan lumen sekaan. Ihan vieri viereen. …









