Ainako siitä seksistä pitää kirjoittaa? Seksi sitä ja seksi tätä. Miten seksi edes liittyy parisuhteisiin, varsinkaan sellaisiin tavallisiin parisuhteisiin? Avioliittoon se ei ainakaan enää liity. Eikö ole muuta mielessä kuin seksi, seksi ja seksi. Muna vie ja mies vikisee. Ihan on ylikorostunutta ollut seksiaiheet blogissa. Kerta kuukaudessa olisi riittävä määrä …







